Zastanawiasz się co powinna zawierać skuteczna ulotka z prośbą o przekazanie 1 % podatku? Podpowiem Ci, jakie są niezbędne elementy, które powinien uwzględniać projekt, aby wzbudzić u odbiorcy zaufanie, wiarygodność i chęć niesienia pomocy.

Rozliczenie roczne to nie tylko obowiązek dokonania stosownych formalności dla każdego podatnika ale również możliwość udzielenia pomocy potrzebującym. W swoim formularzu rozliczeniowym masz możliwość zadecydowania o tym, na jaki cel przekażesz swój jeden procent podatku. Warto wesprzeć w ten sposób działania i inicjatywy, które są bliskie naszemu sercu. Opcji jest wiele. Jedną z nich jest wsparcie leczenia dzieci będących podopiecznymi fundacji, których działa w Polsce całkiem sporo. Pamiętaj, że jeśli zapomnisz o podjęciu decyzji komu przekazujesz 1 % podatku to pani urzędniczka dokona losowego wyboru za Ciebie. Czy nie lepiej zadecydować samemu?

Materiały reklamowe

informujące o możliwości pomocy i zachęcające do przekazania jednego procent podatku na wskazany cel to m.in.: ulotki promocyjne, plakaty, mini kalendarzyki, wizytówki, karty, pocztówki.  Wykonujemy wymienione projekty od strony graficznej, piszemy treści na materiały promocyjne, przekazujemy do druku i gotowe do dalszej dystrybucji dostarczamy do klientów drogą kurierską. Potem trafiają one do potencjalnych darczyńców, do grona osób prywatnych, firm, szkół, instytucji, zakładów pracy, biur zajmujących się rozliczeniami podatkowymi, kościołów.. umożliwiając dotarcie z apelem o pomoc tam, skąd może ona faktycznie nadciągnąć. Nie zapominaj, że ludzi, którzy mają na prawdę dobre serca jest mnóstwo, trzeba tylko właściwą drogą do nich dotrzeć, a w tym pomagają akcje z wykorzystaniem materiałów promocyjnych.

Ulotka zachęcająca do wsparcia dla potrzebujących powinna zawierać:

  • prośbę o wsparcie – uświadomienie odbiorcy, że jego 1 % podatku jest dla kogoś ważny i pomocny. Może wydawać się, że to kropla w morzu potrzeb, ale im więcej osób przekaże swój 1 % tym szansa na uzbieranie całkiem zadowalającej kwoty umożliwiającej realizację założonego celu rośnie.
  • krótki opis choroby potrzebującego – zwracający się o pomoc do darczyńców rodzice często dla zapewnienia wiarygodności chcą jak najlepiej przedstawić potrzeby swojego dziecka oraz pokazać jego rzeczywistą codzienność ze zmaganiami z chorobą dlatego właśnie zdarzają się opisy bardziej obfite w treść, zawierające kilkanaście albo i kilkadziesiąt schorzeń stwierdzonych przez specjalistów. Takie działanie ma swój cel – zbliżenie i przekonanie do akcji.
  • zdjęcie podopiecznego – coraz częściej są to zdjęcia uśmiechniętych dzieci, które pragną cieszyć się z życia tak samo jak każdy z nas, mimo codziennego zmagania się z trudami. Ważne jest oczywiście, aby zdjęcie było wyraźne i dobrej jakości.
  • logo fundacji z którą rodzina chorego współpracuje – jest ono dostępne na stronie internetowej fundacji i często udostępnione do pobrania. Warto uwzględnić dane kontaktowe umożliwiające zlokalizowanie fundacji, potwierdzenie jej faktycznego istnienia. Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach warto być ostrożnym i nie dać się oszukać dlatego ułatwmy sprawę i podajmy gotowe namiary adresowe dla odbiorcy naszego apelu.
  • dane dotyczące wpłat, odnośnie przekazania darowizny – odbiorca musi mieć jasną sytuację w jaki sposób może wesprzeć potrzebującego. Istotne jest szczegółowe opisanie darowizny aby trafiła na konto podopiecznego, któremu pragniemy pomóc.
  • wzór wycinku PIT za 2017 rok – Aby przekazać 1% podatku należy w rozliczeniu rocznym, w rubryce „wniosek o przekazanie 1% podatku należnego na rzecz organizacji pożytku publicznego (OPP)”, wpisać: wskazany w ulotce nr KRS 0000…, a w polu “informacje uzupełniające”: numer ewidencyjny, nazwisko, imię podopiecznego. Istotne jest zaznaczenie “x” w polu wyrażenia zgody w formularzu PIT na przekazanie swoich danych organizacji pożytku publicznego. Są to proste czynności do wykonania, jednak przedstawione wizualnie ułatwiają darczyńcy sprawę poprawnego wypełnienia formularza.
  • podziękowanie – za potencjalną pomoc.

Jaki jest cel projektu?

Celem projektu jest takie skomponowanie elementów graficznych na ulotce aby swoim całokształtem zachęcały odbiorców do wykonania pewnej czynności, jaką jest przekazanie 1 % podatku na wskazany cel. Istotną rolę odgrywa spójność całego projektu. Kolorystyka współgra z logotypem fundacji i jego przewodnim motywem – słoneczkiem. Kolorystyka jest radosna i przyjazna, prosty element graficzny w postaci słońca wywołuje pozytywne skojarzenia i nakłania do otwarcia się na udzielenie wsparcia.

ulotka projekt i druk Kutno

Ulotki reklamowe 1 procent mogą przybierać różny rozmiar, jednak największą popularnością cieszy się format A6. Najczęściej ulotki są projektowane dwustronnie, a wydruk jest realizowany na papierze kreda błysk 130 g w ilościach często minimum 5000 szt. Im więcej ulotek obejmuje zamówienie tym cena jest korzystniejsza. Realizujemy również zlecenia na projekty plakatów, dyplomów z podziękowaniem, wizytówki, karty pocztowe oraz wiele, wiele innych, które mogą okazać się pomocne przy nagłaśnianiu akcji.

Tanie ulotki Warszawa

Stoisz przed dylematem komu zlecić projekt i gdzie wydrukować ulotki?

Dłużej nie szukaj i zgłoś się do nas. Napisz do nas.

Na co przeznaczyć swój 1 % podatku?

Przykładowo omawiany projekt  realizowaliśmy dla rodziców pewnej uroczej młodej damy, której leczenie i rehabilitacja wymaga wsparcia. Jeśli nie masz pomysłu na co przeznaczyć swój 1 % podatku możesz wspomóc uroczą dziewczynkę z powyższej grafiki wpisując jej dane w swoim rozliczeniu rocznym PIT w sposób poniższy:

ulotka 1 %projekt i druk